Ömer Sunar
MERAM’DA NELER OLUYOR?
Meram’da yükselen sesler ne anlatıyor?
Urfa'da yıllardır elektriği kaçak kullanan insanlar ekipler gelip müdahale ettiklerinde kendilerini yerden Yere atıp ağlayıp bunu bana yapamazsınız diye polislere saldırıyor ekiplere müdahale etmeye çalışıyor.
Doğu Anadolu'da kaçak elektrikle ahırlarına Ufo koyuyorlar hayvanlarını konforlu bir şekilde beslemeye çalışıyorlar. Diyanet o kadar büyük hırsızlığın karşısında camilerde açıklama yapmak zorunda kalıyor.
Elektrik hırsızlığıyla ısıtılan su ile gusül abdesti kabul olmaz diye minberden imamlar çağrı yapıyor.
Hırsızlık malıyla zekat verilmez diye fetva veriliyor.
Çünkü verecek tuhaf kafalar var. Hırsızlık yapmış para çalmış ama zekatını verecek.
Kanunları uyguladığında devlet! Hemen bir yorumlama!
Ayıp ama falan filan.
İmar affı çıkaran devlet alıştırdı tabi.
Devlet arazisini gasp etmek, kanunların verdiği isimlerin dışında hareket etmek normalleşti.
Adam hobi bahçesi ile başlayan ekim dikim işine bir de küçük baraka inşa ediyor.
Barakaya bir de veranda.
Şömine.
Barbekü.
Otopark.
Araba yıkama falan…
Hobi bahçesinde tüm hobileri ile zaman geçiriyor.
Konuyu yanlış anlayan yan komşusu Murtaza Bey biraz anlatıyor bu olmaz. Yanlış diye.
O da ona “kendi işine bak amcaaaa!” diye seslenince Murtaza Bey de uzaklaşıp kendi bahçesine dönüyor.
Meşhur emlakçı bilmem ne bey de kafasına göre tarlayı bölmüş 20 tane 300 m2 araziyi kümes teliyle!
Abi buralar imara açılınca gör sen diye satıyor herkese.
Abijiiim elektriği var!
Su da var!
Karşıya imar geldi.
Buraya da eli kulağında!
Hep aynı adamlar.
Emeklilik ikramiyesi ile bari bir tane bağımız bahçemiz dikili ağacımız olsun diyenler!
Gel lan bi mangal yakarız ne olacak, alıp unutalım diyenler :))
Yatırım zannedenler.
Güzel kardeşlerim canım ballarım!
Yok öyle bir dünya.
Yassssahh hemşerim.
Ama sayısı o kadar çok ki yasal olmayanların!
TRT Ankara korosu gibi bağırıp çağırmaya buluşuyorlar!
Mağdur edebiyatı :)
Mağdur olmalarının sebebi kendileri!
Yasal olmayan işlere sevdalanmaları!
Kendi kendilerine yapıyorlar her şeyi!
Devletin suçu yok mu? Var tabii!
Uzun süre ses çıkarmayınca adamlar hak zannediyorlar. Unutuyorlar.
Uğur Başkan Selçuklu’da tente savaşı verdi bir ara!
Ahmet Başkan pavyonlarla savaştı Don Kişot gibi!
Kavuş Başkan da kendine devleti kandırmayı hobi edinenlerle savaşıyor.
Oy ile tehdit edenlere tek bir lafım var!
Oyunuz sizin olsun!
Meram'ımız bizim!
NE ZAMAN ADAM OLURUZ?
Hak yiyenin ....yediğini hatırladığımız zaman!
Zalimin zulmü varsa MAZLUM’un ALLAH’ı var!
23 Haziran 2025 Pazartesi 11:32GERÇEKLER ACIDIR!
30 Mayıs 2025 Cuma 11:01DOKTOR BU NE?
22 Nisan 2025 Salı 15:38Türkiye’de Üstat Enflasyonu ve Büyücülük Okulundan Mezun Olanlar
17 Mart 2025 Pazartesi 12:05Kendi Bacağını Sıkan Şehir: Konya ve Su Kıtlığı
18 Şubat 2025 Salı 14:16Konya Çevre Yolu, 8 Bin Yıllık Ekmek ve Zamlarla Dolmuş Bir Gelecek…
27 Ocak 2025 Pazartesi 22:43BENDEN SELAM SÖYLEYİN BOLU BEYİNE!
25 Ocak 2025 Cumartesi 11:39MERAM’DA NELER OLUYOR?
14 Kasım 2024 Perşembe 12:59MERAM
23 Ekim 2024 Çarşamba 16:21Değişiyor çoğu şey; değişmeyen cahiller!
02 Ekim 2024 Çarşamba 12:56


Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.