Konya’nın Cihanbeyli ilçesinde bir hastane personelinin sosyal medyada yaptığı paylaşım tepki çekti.
Soruşturma başlatıldı
Cihanbeyli Devlet Hastanesi tarafından yapılan kamuoyu duyurusunda, paylaşımı yapan personelle ilgili gerekli işlemlerin başlatıldığı belirtildi.
Açıklamada, “Hastanemizde çalışan bir personelin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla ilgili gerekli inceleme ve soruşturma başlatılmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur” denildi