Selçuklu'ya yeni Aile Sağlığı Merkezi kazandırılıyor

Selçuklu'ya yeni Aile Sağlığı Merkezi kazandırılıyor
Selçuklu Belediyesi, İl Sağlık Müdürlüğü ve hayırsever işbirliğiyle Selçuklu’ya yeni sağlık yatırımları kazandırılmaya devam ediyor. Sille Ak Mahallesi’ne yapılacak olan yeni sağlık tesislerinin protokolü imzalandı

Selçuklu Belediyesi, İl Sağlık Müdürlüğü ve hayırsever işbirliğiyle Selçuklu’ya yeni sağlık yatırımları kazandırılmaya devam ediyor. Bu kapsamda Sille Ak Mahallesi’ne yapılacak olan yeni sağlık tesislerinin protokolü Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz ile hayırseverler Hasan Birol ve Fikret Serkan Yapalı tarafından imzalandı. Protokol imza törenine hayırsever iş insanlarının anneleri Fatma Yapalı da katıldı.

İmzalanan protokol doğrultusunda Selçuklu Belediyesi tarafından Sille Ak Mahallesi’nde temin edilen arsa üzerine hayırsever iş insanları tarafından 4 hekimlik Aile Sağlığı Merkezi inşa edilecek. Modern donanımıyla hizmet verecek merkezde; muayene odaları, aşılama ve bebek izlem odası, gebe izlem odası, acil müdahale odası ile sağlık hizmetleri için ihtiyaç duyulan diğer birimler yer alacak.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.